تماس با ما

درباره ما

افتتاح مجموعه فروشگاه‌های پروتئینی امیر در ابتدا سال ۵۷ به منظور تامین انواع مواد پروتئینی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در دستور کار مدیران خود قرار گرفت و همواره سعی دارد بنابر آخرین فناوری‌های روز محصولات خود را ارتقا دهد و این امکان را به مشتریان محترم می‌دهد تا محصولات را مطابق سلیقه و ذائقه‌ی خانواده انتخاب نمایند. انواع گوشت قرمز و سفید از قبیل گوسفند، گوساله، شتر، شترمرغ، بوقلمون، مرغ و انواع ماهی از محصولات قابل عرضه این مجموعه می‌باشد. منشور اخلاقی فروشگاه‌ پروتئین امیر بر اساس کیفیت مطلوب و مشتری مداری ترسیم شده است و تلاش مدیران و پرسنل بر آن است که این دو اصل را در رأس امور خود قرار دهند. همچنین جهت دسترسی آسان مشتریان به مواد پروتئینی و آماده طبخ، بازار آنلاین را نیز به شکل جامع و آسانی راه‌اندازی کرده است.

مزایای خرید آنلاین از پروتئین امیر بدین شرح است:

۱. تضمین کیفیت و تازگی؛ محصولات با استانداردهای کنترل کیفی پروتئین امیر، به صورت روزانه تهیه و ارسال می‌گردد.

۲. صرفه جویی در زمان: شما می‌توانید بدون اتلاف وقت سفارش خود را با بالاترین کیفیت درب منزل دریافت نمایید.

۳. برش و بسته‌بندی دلخواه: یکی دیگر از خدمات پروتئین امیر برش و بسته‌بندی محصولات به دلخواه مشتریان می‌باشد که در قسمت توضیحات سفارش لازم است که قید نمایید.

۴. حمل و ارسال رایگان: حمل کلیه محصولات در داخل محدوده کاملا رایگان و برای دیگر مناطق تهران با خرید بالای ۵۰۰هزار تومان، ارسال رایگان می‌باشد. در صورتی که شامل این شرایط نباشید، هزینه ارسال باتوجه به مسیر و مکان شما محاسبه می‌گردد.

۵. تضمین مرجوعی: مشتریان محترم لازم است در حضور مامور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی محصول (مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده، بسته‌بندی و ظاهر محصول) را بررسی و در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام از تحویل گرفتن آن خودداری کنند. لازم به ذکر است که تحویل گرفتن محصول توسط شما به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود و به هیچ عنوان امکان مرجوع نمودن سفارش وجود نخواهد داشت.

۶. تخفیفات فوق‌العاده: با عضویت در باشگاه مشتریان پروتئین امیر شامل تخفیفات ویژه مشتریان وفادار خواهید شد و با استفاده از کد تخفیف «Proteinamir» می‌توانید از ۱۵درصد تخفیف ویژه برای اولین سفارش بالای ۳۰۰هزار تومان بهره‌مند شوید. جهت استفاده از تخفیف می‌بایست کد را کپی کرده و بر روی *خرید کنید* کلیک نمایید.